Pozycjonowanie w Polsce i zagranicą

Pozycjonowanie strony firmowej – Polska a zagranica

 

Polskie firmy reklamują się dzięki polskiej wersji wyszukiwarki Google. Gdy zamierza się jednak poszerzyć zakres swojej działalności i wejść na rynki zagraniczne, wtedy oznacza to także konieczność przeprowadzenia prac pozycjonowania dla wersji Google dla innego kraju. Oczywiście, pozycjonowanie w Google.de (strona niemiecka) czy też Google.co.uk (strona brytyjska) jest jak najbardziej możliwe, ale trzeba pamiętać, że wiąże się ono raczej z dość wysokimi kosztami.

 pozycjonowanie zagranica

Gdy miejscem działania firmy jest zagranica i chce ona przyciągnąć tam nowych klientów, reklama poprzez metody marketingu internetowego jest jak najbardziej polecana i pomocna. Przykładem niech będzie pozycjonowanie w Niemczech, ponieważ to ono jest często zlecane przez polskie firmy, aby trafić do niemieckich klientów. Pozycjonowanie zagraniczne jest prowadzone analogicznie do pozycjonowania w Polsce, ale wymaga stworzenia nowych treści na stronę oraz do pozycjonowania – zapleczowych, artykułów, Presell Pages.

Teksty do pozycjonowania w zagranicznym Google muszą być napisane w języku wyszukiwarki, dlatego już samo ich tłumaczenie wymaga od klienta większej inwestycji. Także konieczne jest przeprowadzenie geolokalizacji – IP strony powinno być przypisane do danego kraju. pozycjonowanie zagraniczne - Niemcy flaga

Najlepiej polecić usługi tego rodzaju eksperckim firmom, które mają doświadczenie w branży. Można znaleźć je już teraz, wpisując do wyszukiwarki takie słowa jak „pozycjonowanie Niemcy”, aby przejrzeć dostępną ofertę i znaleźć firmę, która będzie mogła kompleksowo wykonać zlecenie wraz z przełożeniem stron internetowych oraz stworzeniem innych niezbędnych treści.

Tekst we współpracy z J. Karwowowski – TOP1 Katowice – strona www: http://pozycjonowaniekatowice-top1.pl